Να ξέρω :
σελ. 11 (όλους τους θεούς)
σελ. 15 (όλες τις θεές)
Να διαβάσω:
σελ.8 κείμενο 10
(Να γράψω τις ερωτήσειςαπό το βιβλίο σελ.10)
σελ. 11 (όλους τους θεούς)
σελ. 15 (όλες τις θεές)
Να διαβάσω:
σελ.8 κείμενο 10
(Να γράψω τις ερωτήσειςαπό το βιβλίο σελ.10)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΟΝΟΜΑ: ……………………………………………………………………………………………............ Γ1
Ξεχωρίζω τα γένη και την ονομαστική πτώση των ουσιαστικών
Κάθε ουσιαστικό
μπορεί να είναι σε κάποιο από τα τρία
γένη:
αρσενικό,
θηλυκό
ή ουδέτερο.
Ασκήσεις
1. Συμπληρώνω την κατάληξη που λείπει.
Το πλοί …
|
Η καρέκλ …
|
Το ποδήλατ …
|
Ο πιλότ …
|
Ο γιατρ …
|
Το πατίν …
|
Η κατεύθυνσ …
|
Το κοπάδ …
|
Ο πλάταν …
|
Η παρέ …
|
Η πετσέτ …
|
Η γόμ …
|
Το τετράδι …
|
Η κιμωλί …
|
Το βράδ …
|
|
2. Υπογραμμίζω το υποκείμενο του ρήματος.
·
Η Μαρία είναι
ενοχλητική.(Ποια;)
·
Ο παππούς ασχολείται με
τις κότες.(Ποιος;)
·
Η γιαγιά περνάει τον
καιρό της με το πλέξιμο.(Ποια);)
·
Ο μπαμπάς έχει ένα
άσπρο αυτοκίνητο.(Ποιος;)
3. Βάζω στην κατάλληλη στήλη τα
ουσιαστικά:
Πλοίο, γιατρός,
πιλότος, κλωστή, παρέα, κατεύθυνση, κούκλα, θρανίο, σχολείο, παγωτό, άνθρωπος,
μαθητής
Αρσενικά
|
Θηλυκά
|
Ουδέτερα
|
4. Στο
τετράδιο ¨Εκφρασης να απαντήσεις στην παρακάτω ερώτηση:
Ποιο μέρος του
σχολείου μας σου αρέσει πιο πολύ και γιατί;
Ορθογραφία επανάληψη την σελ. 20 ασκ. 7
Ανάγνωση:
σελ. 18 «Δημοτικό σχολείο Τρικάλων Ημαθίας»